Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBokolo, Anthony Junior
dc.date.accessioned2024-01-19T08:21:12Z
dc.date.available2024-01-19T08:21:12Z
dc.date.created2024-01-05T07:05:50Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.issn2211-1662
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3112650
dc.language.isoengen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleExamining Blended Learning Adoption Towards Improving Learning Performance in Institutions of Higher Educationen_US
dc.title.alternativeExamining Blended Learning Adoption Towards Improving Learning Performance in Institutions of Higher Educationen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© The Author(s) 2024en_US
dc.source.journalTechnology, Knowledge and Learningen_US
dc.identifier.doi10.1007/s10758-023-09712-3
dc.identifier.cristin2220993
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode2


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal